Jump to content

Welcome to Gaming On Steroids Forums
Register now to gain access to all of our features. Once registered and logged in, you will be able to create topics, post replies to existing threads, give reputation to your fellow members, get your own private messenger, post status updates, manage your profile and so much more. This message will be removed once you have signed in.
Login to Account Create an Account
Photo

Para que serve o testscript1?


  • This topic is locked This topic is locked
4 replies to this topic

#1
zacz

zacz

    Newbie

  • Members
  • 4 posts

Para que serve esse testscript1.lua? Me ajudem, pois não entendi até agora, já que em alguns tópicos de script dizem que eu tenho que mexer nesse arquivo e eu não sei o que tenho que fazer. Ex: no post do Deftsu - D3ftland / Thresh, ele diz: so the code of testscript1.lua should look like this : 

require('Inspired')
require('IWalk')
require('Thresh')

Então, eu tenho que escrever isso no arquivo? Mas e se eu for usar slá, a vayne, depois eu tenho que voltar no arquivo e alterar o 'Thresh' para 'Vayne'? Me ajudem pls.


  • 0

#2
Runaway

Runaway

    Advanced Member

  • Members
  • 54 posts

No testscript você não fará nada. Só mudará algo se for necessário você pôr o script lá dentro.

Se você baixou a lib do Inspired, você já terá o arquivo testscript1.lua com essas informações.

Logo, você só precisa pôr o script do Deftsu na pasta Common e estará tudo ok 


  • 1

#3
djboylost

djboylost

    Newbie

  • Members
  • 1 posts

ata vlw tmb nao sabia a função


  • 0

#4
zacz

zacz

    Newbie

  • Members
  • 4 posts

very thx


  • 0

#5
Runaway

Runaway

    Advanced Member

  • Members
  • 54 posts

very thx

 

Por favor, marque que já está respondido para que possa ser fechado no futuro xd


  • 0




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users