Jump to content

Welcome to Gaming On Steroids Forums
Register now to gain access to all of our features. Once registered and logged in, you will be able to create topics, post replies to existing threads, give reputation to your fellow members, get your own private messenger, post status updates, manage your profile and so much more. This message will be removed once you have signed in.
Login to Account Create an Account
Photo

Script .lua


  • This topic is locked This topic is locked
24 replies to this topic

#21
cortyangel

cortyangel

    Member

  • Members
  • 10 posts

Meu zed não fuciona, por que ?


  • 0

#22
TristanabestOne

TristanabestOne

    Brazilian Supp

  • Local Support
  • 1,083 posts
  • LocationBrazil

Meu zed não fuciona, por que ?

Antes de pedir ajuda, tente colocar mais informações no post.


  • 0

#23
Asserio

Asserio

    Advanced Member

  • Members
  • 254 posts
  • LocationPortugal

Meu zed não fuciona, por que ?

Zed está funcionando bastante bem, deves ter instalado algo mal, e como dito acima, coloque mais informação no post


  • 0

#24
Bandeira

Bandeira

    Advanced Member

  • Members
  • 90 posts
  • LocationEveryplace

Sei que já tem muitas explanações, mas basicamente para se ter scripts precisa de developers, e os developers são usuários comuns que entende de LUA e escrevem essas scripts, então não tem data para novas scripts...


  • 0

#25
Asserio

Asserio

    Advanced Member

  • Members
  • 254 posts
  • LocationPortugal

Sei que já tem muitas explanações, mas basicamente para se ter scripts precisa de developers, e os developers são usuários comuns que entende de LUA e escrevem essas scripts, então não tem data para novas scripts...

Eu sou o devloper do script de Zed. E está a funcionar, voçe secalhar tem uma versão antiga, va a thread e faça download da nova.


  • 0




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users