Jump to content

Welcome to Gaming On Steroids Forums
Register now to gain access to all of our features. Once registered and logged in, you will be able to create topics, post replies to existing threads, give reputation to your fellow members, get your own private messenger, post status updates, manage your profile and so much more. This message will be removed once you have signed in.
Login to Account Create an Account
Photo

kilka pytań przed zakupem ^^


  • Please log in to reply
8 replies to this topic

#1
Aoot2012

Aoot2012

    Newbie

  • Members
  • 3 posts

hej kiedyś korzystałem z gosa (jak wychodził później zrezygnowałem oraz przestałem śledzić jak się rozwija) aktualnie chciałbym wrócić do gosa jednak mam kilka pytań przed zakupem 

 

1: czy jest możliwość sprawdzenia przed zakupem jak działa external oraz internal (np 1 mecz na external i kolejny na internal) czy jednak nie ma takiej opcji

 

2:jak stoją skrypty do externala/internala(chodzi mi o aktualizacje/ilość do obu wersji gdzie jest większy wybór oraz gdzie się lepiej idzie pobawić ;p i czy dają w miarę radę)

 

3: jak to jest z skryptami bo widzę na forum zakładkę skrypty vip/champion itp ale skoro są dwie wersje external i inter to skrypty pod obie wersje jakoś podchodzą czy jak (wiem głupie pytanie ale jednak się pogubiłem trochę z tym ;p)

 

4:po zakupie programu muszę też płacić za skrypty vip? czy jak kupię tego vipa na stronie to gitara siemanko będę też w posiadaniu skryptów premium na str ;p?

 

dodam od siebie iż nie zależy mi na kontach ponieważ posiadam sporą ilość ich, zależy mi na dobrej zabawie 4fun oraz ciągnieciu znajomych na wysze elo (sam aktualnie na d4 siedzę)  ^^ 

z góry dzięki za odpowiedzi ^^


  • 0

#2
Treich

Treich

    Advanced Member

  • Members
  • 57 posts

1. Niestety nie ma takiej opcji
2. Wydaje mi się że External ma więcej aktualnych skryptów, jednak mogę się mylić ;x
3. Jak kupisz subskrypcje External, to po otrzymaniu rangi subskrybenta odblokuje Ci się forum poświęcone External - bez wykupionej subskrypcji jest ono ukryte.
4. Jeśli kupisz Internal (external nie ma skryptów vip) to wszystkie skrypty Vip są darmowe (z tego co pamiętam?)

Jeśli nie zależy Ci na kontach to Internal oferuje dużo lepszą mechanikę oraz sprawniejsze funkcje, lecz co za tym idzie konta są często banowane.
Jeśli nie chcesz tracić kont, to External również oferuje bardzo dużo ciekawych rzeczy, jednakże sprawność może lekko odbiegać od Internala, co spowodowane jest tym że Internal używa pakietów aby kontrolować ruchy bohatera, a External symuluje myszke, przez co jest niewykrywalny. 
Osobiście, na Twoim miejscu kupiłbym Externala, ponieważ skrypty wcale nie odbiegają na jakości (niektóre działają lepiej niż te na Internal) a jednak jest on niewykrywalny, przez co oszczędzisz sobie pare kont :jew:


  • 0

#3
Aoot2012

Aoot2012

    Newbie

  • Members
  • 3 posts

5: jeżeli można jeszcze wiedzieć jak działa evade na external i internal ^^? 


  • 0

#4
Treich

Treich

    Advanced Member

  • Members
  • 57 posts

Wiesz, nie jestem programistą ale z tego co mi się wydaje (i z tego jak sobie to wyobrażam) to na wersji wewnętrznej (internal) GoS czyta pamięć gry i pakiety otrzymywane, i z pakietów wyłapuje położenie użytej przez przeciwnika umiejętności i potem potem jej unika... a zewnętrzna (External) nie ingeruje w pamięć gry aby uniknąć wykrycia, przez co wszystko wykonywane jest poprzez stymulowanie myszki aby kontrolować bohatera, i nie jestem pewien, ale wydaje mi się, że po prostu po wykryciu albo lotu pocisku (skill/projectile) lub animacji, oblicza gdzie dany skill poleci i wtedy na podstawie tego go omija :x

Tutaj nie jestem w 100% pewien, ale tak powinno to działać  PogChamp


  • 0

#5
Aoot2012

Aoot2012

    Newbie

  • Members
  • 3 posts

Wiesz, nie jestem programistą ale z tego co mi się wydaje (i z tego jak sobie to wyobrażam) to na wersji wewnętrznej (internal) GoS czyta pamięć gry i pakiety otrzymywane, i z pakietów wyłapuje położenie użytej przez przeciwnika umiejętności i potem potem jej unika... a zewnętrzna (External) nie ingeruje w pamięć gry aby uniknąć wykrycia, przez co wszystko wykonywane jest poprzez stymulowanie myszki aby kontrolować bohatera, i nie jestem pewien, ale wydaje mi się, że po prostu po wykryciu albo lotu pocisku (skill/projectile) lub animacji, oblicza gdzie dany skill poleci i wtedy na podstawie tego go omija :x

Tutaj nie jestem w 100% pewien, ale tak powinno to działać  PogChamp

bardziej mi chodziło o to na której wersji lepiej/szybciej działa imo dzięki za rozpiske jak narazie ten external mnie przekonuje do siebie ale poczekam na więcej wypowiedzi ^^


  • 0

#6
Treich

Treich

    Advanced Member

  • Members
  • 57 posts

Internal działa lepiej ponieważ ingeruje w pamięć gry, przez co jest łatwo wykrywalny... external też działa dobrze, ale jeśli miałbym porównywać to działa wolniej niż internal, ale według mnie lepiej dostać jednym Q morgany, niż bana Kappa 


  • 0

#7
Zierk59

Zierk59

    Newbie

  • Members
  • 7 posts

Internal działa lepiej ponieważ ingeruje w pamięć gry, przez co jest łatwo wykrywalny... external też działa dobrze, ale jeśli miałbym porównywać to działa wolniej niż internal, ale według mnie lepiej dostać jednym Q morgany, niż bana Kappa

Połowa fetsów jest broken, nikt nie aktualizuje skryptów do Internala przez co lepiej grać legit niż na `odpale`. Jeżeli ktoś jeszcze mówi że że Internal > External to strach się bać jak to musi działać.
Prawie żadna platforma obecnie nie używa pakietów bo są bardzo dobrze zaszyfrowane. Wykonywanie np. auto ataków polega na tym że program tworzy hook do natywnej funkcji wiedząc gdzie znajduje się w pamięci (tj. IssueOrder) i później go wywołuje z odpowiednimi argumentami. External także ingeruje w pamięć ligi, z tym że tylko ją odczytuje a to nie wymaga żadnego hooka ani dll injection. 
Sam anty-cheat ma 3 moduły i sprawdza bardzo dużo rzeczy :) 


  • 0

#8
Treich

Treich

    Advanced Member

  • Members
  • 57 posts

Połowa fetsów jest broken, nikt nie aktualizuje skryptów do Internala przez co lepiej grać legit niż na `odpale`. Jeżeli ktoś jeszcze mówi że że Internal > External to strach się bać jak to musi działać.
Prawie żadna platforma obecnie nie używa pakietów bo są bardzo dobrze zaszyfrowane. Wykonywanie np. auto ataków polega na tym że program tworzy hook do natywnej funkcji wiedząc gdzie znajduje się w pamięci (tj. IssueOrder) i później go wywołuje z odpowiednimi argumentami. External także ingeruje w pamięć ligi, z tym że tylko ją odczytuje a to nie wymaga żadnego hooka ani dll injection. 
Sam anty-cheat ma 3 moduły i sprawdza bardzo dużo rzeczy :)

Co i tak sprowadza się do faktu, że External jest niewykrywalny ^^ (bynajmniej jeszcze nie został wykryty)


  • 0

#9
OneHitToDead

OneHitToDead

    Wut is script?

  • Banned
  • PipPipPip
  • 480 posts
  • LocationSummoner's Rift

1. Nie ma takiej możliwości.

2. Z tym jest lekki problem, bo wiele skryptów wymaga aktualizacji.

3. Są osobne skrypty pod internal i osobne pod external. Nie są one kompatybilne na obie wersje GoS'a.

4. Skrypty są darmowe. Płacisz jedynie za subskrypcje.

5. Evade dla internala działa lepiej. Co do externala, czasem po prostu może nie reagować.


  • 0




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users