Jump to content

Welcome to Gaming On Steroids Forums
Register now to gain access to all of our features. Once registered and logged in, you will be able to create topics, post replies to existing threads, give reputation to your fellow members, get your own private messenger, post status updates, manage your profile and so much more. This message will be removed once you have signed in.
Login to Account Create an Account
Photo

COMPRA DE GOS EXT


  • Please log in to reply
7 replies to this topic

#1
kurutasck

kurutasck

    Member

  • Members
  • 11 posts

Quero o GOS EXT ,mas nao tenho cartão de credito alguem confiavel para fazer isso pra mim , mandar PV com o numero do whats que entro em contato .


  • 0

#2
deliufc

deliufc

    Member

  • Banned
  • PipPip
  • 26 posts

Eu compro pra você porém só aceito se você pagar via deposito bancário, vou mandar via pm o numero de whats pra caso você quiser entrar em contato.


  • 0

#3
homega3656

homega3656

    Newbie

  • Members
  • 2 posts

I bought script external and it does not work and I still took ban .. solvv


  • 0

#4
EBJhon

EBJhon

    Member

  • Members
  • 28 posts

Quero o GOS EXT ,mas nao tenho cartão de credito alguem confiavel para fazer isso pra mim , mandar PV com o numero do whats que entro em contato .

Nosso site é safe , e da pra pagar de diversas formas, mais informações só chamar no chat Online.


  • 0

#5
lpanicl

lpanicl

    Newbie

  • Members
  • 5 posts

quais as formas de pagamento external?


  • 0

#6
Iammyth

Iammyth

    Advanced Member

  • Members
  • 67 posts
10 Euro igual a

 

45,83 Real brasileiro

  • 0

#7
santuche

santuche

    Newbie

  • Members
  • 6 posts

quais as formas de pagamento external?

ladrão, vendi pra ele e ele sumiu, mostrou até a cara falando que tinha filho que não era de fazer isso...

desgraçado


  • 0

#8
aleart

aleart

    Member

  • Members
  • 24 posts
  • LocationBrasil

ladrão, vendi pra ele e ele sumiu, mostrou até a cara falando que tinha filho que não era de fazer isso...

desgraçado

 

 estorna o pagamento, fale com o Arisco, esse filho de uma puta queria me passar o mesmo golpe pelo o facebook 

facebook do lixo https://www.facebook.com/Maykon.RC


  • -1




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users