Jump to content

Welcome to Gaming On Steroids Forums
Register now to gain access to all of our features. Once registered and logged in, you will be able to create topics, post replies to existing threads, give reputation to your fellow members, get your own private messenger, post status updates, manage your profile and so much more. This message will be removed once you have signed in.
Login to Account Create an Account
Photo

External wykrywalność


  • Please log in to reply
13 replies to this topic

#1
lisuu2000

lisuu2000

    Newbie

  • Members
  • 1 posts
Jak będę się krył na externalu i tylu używał do farmienia to łatwo dostać bana?
  • 0

#2
OneHitToDead

OneHitToDead

    Wut is script?

  • Banned
  • PipPipPip
  • 480 posts
  • LocationSummoner's Rift

External jest wykrywalny i dostaniesz standardowo bana co 2-3 dni.

 

Jeśli jednak zabronisz dostęp Riotowi do skanowania Twoich uruchomionych procesów, sprawisz, że External będzie niewykrywalny.

Jest jeden problem - sam musisz zablokować ten proces, według własnego sposobu.

 

Dlaczego nie zostało to zablokowane bezpośrednio w externalu?

Bo Liga Legend wykryłaby to w ciągu następnych dni i znów sposób byłby wykrywalny.


  • 0

#3
gamsteron

gamsteron

    Advanced Member

  • Scripts Developer
  • 846 posts

te 2,3 dni przesadziłeś - np.

na tym koncie ostatnia gra na ext 8 dni temu (na op gg wszystkie gry nie chcą się pokazywać) https://eune.op.gg/s...erName=Didii060

to konto miesiąc i 12 dni ! Bez bana nie mam żadnej blokady procesu. https://eune.op.gg/s...ame=OperaWraith

jak ktoś nie wierzy to proszę passy eune OperaWraith:Toskaco1990 -> grałem tylko na GamsteronSimpleOrbwalker [podejrzewam że pewne wywołania API powodują detekcję] (nie ma farmy ale jest za to combo i użycie W (na kog mawie) https://github.com/g...leOrbwalker.lua


  • 2

#4
OneHitToDead

OneHitToDead

    Wut is script?

  • Banned
  • PipPipPip
  • 480 posts
  • LocationSummoner's Rift

te 2,3 dni przesadziłeś - np.

na tym koncie ostatnia gra na ext 8 dni temu (na op gg wszystkie gry nie chcą się pokazywać) https://eune.op.gg/s...erName=Didii060

to konto miesiąc i 12 dni ! Bez bana nie mam żadnej blokady procesu. https://eune.op.gg/s...ame=OperaWraith

jak ktoś nie wierzy to proszę passy eune OperaWraith:Toskaco1990 -> grałem tylko na GamsteronSimpleOrbwalker [podejrzewam że pewne wywołania API powodują detekcję] (nie ma farmy ale jest za to combo i użycie W (na kog mawie) https://github.com/g...leOrbwalker.lua

Nie wiem dokładnie od czego to zależy, ale mam wrażenie, że skrypty których używamy (i ich konfiguracje) mają duży wpływ.

Jeszcze niedawno dostawałem serię banów co 2-3 dni.

Obecnie używane konto żyje już tydzień.

Przy wyłączonym humanizerze i pełnym odpale konto żyło max 2 dni.

Obecnie staram się symulować grę legit (poza włączonym evade  :lol: ), grając głównie adc - konta dłużej się trzymają.

Dziwne że takie rzeczy mają wpływ na bana, jeśli powodem jest wykrywalność wstrzykniętego procesu... Nikt w grze nie pisał, że jadę na skryptach.

 

Dodatkowo testuję różne zastosowania do blokowania skanowania procesu, ale póki co średnio to wychodzi.  :P


  • 1

#5
gamsteron

gamsteron

    Advanced Member

  • Scripts Developer
  • 846 posts

Nie wiem dokładnie od czego to zależy, ale mam wrażenie, że skrypty których używamy (i ich konfiguracje) mają duży wpływ.

Jeszcze niedawno dostawałem serię banów co 2-3 dni.

Obecnie używane konto żyje już tydzień.

Przy wyłączonym humanizerze i pełnym odpale konto żyło max 2 dni.

Obecnie staram się symulować grę legit (poza włączonym evade  :lol: ), grając głównie adc - konta dłużej się trzymają.

Dziwne że takie rzeczy mają wpływ na bana, jeśli powodem jest wykrywalność wstrzykniętego procesu... Nikt w grze nie pisał, że jadę na skryptach.

 

Dodatkowo testuję różne zastosowania do blokowania skanowania procesu, ale póki co średnio to wychodzi.  :P

 

Ja mam teorię że mój pred a co za tym idzie aio było detected przez ostatnie wiele miesięcy -> do tego crashowało. Dodałem sprawdzenie unit.visible i jak ręką odjął 0 crasha, i konto stoi. Nie wiem jak to się działo że operowanie na objekcie invisible (wywoływanie w nim GetPath etc.) wywalało apkę 32 bit -> tak jakby riot ac wykrywał bota i wywalał proces.


  • 1

#6
OneHitToDead

OneHitToDead

    Wut is script?

  • Banned
  • PipPipPip
  • 480 posts
  • LocationSummoner's Rift

Jestem ciekaw czy prywatny internal, który wkrótce wyjdzie, będzie skutecznie bezpieczny.

Feretorix pracuje nad nim cały czas z zamiarem pełnej niewykrywalności.

 

Jeszcze do końca nie wiadomo, ale możliwe, że GoS będzie miał 3 osobne projekty do LoL'a:

- publiczny, płatny external

- publiczny, płatny internal (to jeszcze nie jest pewne)

- prywatny, płatny, niewykrywalny internal z opcją aplikowania o dostęp (coś na obecnej zasadzie PUBG).


  • 0

#7
djgrzanax

djgrzanax

    Newbie

  • Members
  • 9 posts

Podpinając się do tematu sam używam teraz od 3 tygodni WR/Gamesteron/ISaga i nie ma banicji, testuję only Aram skrypty tylko problemem jest Crash klienta bądź spotify.

Zaznaczę że jakieś 2 msc temu podczas wstrzyknięcia tylko, na 2 dzień ban.

 

Ps: jak dostanę banicje to dopisze :D


  • 0

#8
OneHitToDead

OneHitToDead

    Wut is script?

  • Banned
  • PipPipPip
  • 480 posts
  • LocationSummoner's Rift

Podpinając się do tematu sam używam teraz od 3 tygodni WR/Gamesteron/ISaga i nie ma banicji, testuję only Aram skrypty tylko problemem jest Crash klienta bądź spotify.

Zaznaczę że jakieś 2 msc temu podczas wstrzyknięcia tylko, na 2 dzień ban.

 

Ps: jak dostanę banicje to dopisze :D

Część skryptów powoduje crashe.

Po 9.4 zaczęły crashować skrypty od pussykate, ale z tego co wiem, próbuje je wyeliminować.

 

Co do banów: Od patcha 9.4 nie dostałem żadnego bana.


  • 0

#9
djgrzanax

djgrzanax

    Newbie

  • Members
  • 9 posts

No dobra, czas najwyższy :D Banicja


  • 0

#10
OneHitToDead

OneHitToDead

    Wut is script?

  • Banned
  • PipPipPip
  • 480 posts
  • LocationSummoner's Rift

No dobra, czas najwyższy :D Banicja

Dużo osób dostało wczoraj bana.

 

Cóż - era bezpiecznego skryptowania już dawno minęła.

Każdy powinien się z tym liczyć, że każde skryptowe konto jest tymczasowe.

Niestety...


  • 0

#11
djgrzanax

djgrzanax

    Newbie

  • Members
  • 9 posts

Jestem ciekaw czy znajdzie się jakiś sposób na ominięcie owych zabezpieczeń, zapewne jak do tego dojdzie to będzie to kosztowało około 100$ bo jednak ryzyko przecieku będzie nadal duże.


  • 0

#12
OneHitToDead

OneHitToDead

    Wut is script?

  • Banned
  • PipPipPip
  • 480 posts
  • LocationSummoner's Rift

Jestem ciekaw czy znajdzie się jakiś sposób na ominięcie owych zabezpieczeń, zapewne jak do tego dojdzie to będzie to kosztowało około 100$ bo jednak ryzyko przecieku będzie nadal duże.


Podejrzewam, że jeżeli wyjdzie GoS internal, to właśnie tyle będzie kosztował.
Na pewno ma być prywatny i ograniczony na sloty.
  • 0

#13
ThousandEnemies

ThousandEnemies

    Newbie

  • Members
  • 8 posts

 

Jestem ciekaw czy prywatny internal, który wkrótce wyjdzie, będzie skutecznie bezpieczny.

Feretorix pracuje nad nim cały czas z zamiarem pełnej niewykrywalności.

 

Czemu prace trwaja nad private internal a nie external?  :huh:  Czyz internal nie jest bardziej podatny na wykrycie?  :huh:  

PS. Nie znam sie, zielony jak ogórek.  :rolleyes:


  • 0

#14
OneHitToDead

OneHitToDead

    Wut is script?

  • Banned
  • PipPipPip
  • 480 posts
  • LocationSummoner's Rift

Czemu prace trwaja nad private internal a nie external?  :huh:  Czyz internal nie jest bardziej podatny na wykrycie?  :huh:  
PS. Nie znam sie, zielony jak ogórek.  :rolleyes:

Czy trwają... Szczerze to nikt tego nie wie.

 

Internal jest bardziej podatny na wykrywalność, ale jeżeli pozostanie prywatny i będzie miało do niego dostęp (przykładowo) 100 osób, to może pozostać dłużej niewykrywalnym niż publiczny external.


  • 0




2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users