Jump to content

Welcome to Gaming On Steroids Forums
Register now to gain access to all of our features. Once registered and logged in, you will be able to create topics, post replies to existing threads, give reputation to your fellow members, get your own private messenger, post status updates, manage your profile and so much more. This message will be removed once you have signed in.
Login to Account Create an Account
Photo

URGENTE


  • Please log in to reply
7 replies to this topic

#1
adailson2020

adailson2020

    Newbie

  • Members
  • 2 posts

PORQUE NÃO ESTA MAIS ATUALIZANDO O LOADER PRA QUEM JOGA FREE? POIS ANTES ERA LIBERADO SEM NENHUM PROBLEMA


  • 0

#2
gerenelson

gerenelson

    Newbie

  • Members
  • 1 posts

pois é ja faz tempo 


  • 0

#3
khayratisback2

khayratisback2

    Newbie

  • Members
  • 2 posts

Talvez seja por que a Riot lançou atualizações no anti-cheat e tenha ficado díficil de dar bypass. lol


  • 0

#4
aldomateus1

aldomateus1

    Newbie

  • Members
  • 2 posts

como posso saber se eu pagar o externo vai ser seguro nao vai roubar dados do cartao afinal e um site meio que inseguro e como posso saber se nao vou tomar ban se voce falam que o externo e uma ferramenta segura que nao guarda informaçoes no game? se eu compra nao vai da b,o no cartao??


  • 0

#5
OnePlayerOnly

OnePlayerOnly

    Advanced Member

  • Premium
  • 251 posts

é seguro.

como posso saber se eu pagar o externo vai ser seguro nao vai roubar dados do cartao afinal e um site meio que inseguro e como posso saber se nao vou tomar ban se voce falam que o externo e uma ferramenta segura que nao guarda informaçoes no game? se eu compra nao vai da b,o no cartao??


  • -1

#6
krissuperv80

krissuperv80

    Member

  • Members
  • 11 posts

é seguro.

fale sobre os bans


  • 0

#7
OnePlayerOnly

OnePlayerOnly

    Advanced Member

  • Premium
  • 251 posts

e quem te disse que eu quero ter uma conta unica? além do que o cara perguntou sobre dados do cartão.

fale sobre os bans


  • 0

#8
BrazillianAzzeroth

BrazillianAzzeroth

    Newbie

  • Members
  • 6 posts

THX


  • 0




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users