Jump to content

Welcome to Gaming On Steroids Forums
Register now to gain access to all of our features. Once registered and logged in, you will be able to create topics, post replies to existing threads, give reputation to your fellow members, get your own private messenger, post status updates, manage your profile and so much more. This message will be removed once you have signed in.
Login to Account Create an Account
Photo

Ajuda Com Combo/Farm


  • Please log in to reply
5 replies to this topic

#1
CasluBrabo

CasluBrabo

    Newbie

  • Members
  • 2 posts

Adquiri o GoS External hoje e pra mim não esta funcionando da maneira adequada, no game injeta, tudo certo, porem esta horrivel para farm, erra varios e a movimentacao esta mto ruim, nao consegue caitar, fica parado batendo se o champ esta dentro do meu range, bem fraco mesmo, alguem tem ideia do que seja?


Edited by Aristo, 07 October 2019 - 11:16 .
Titlte edited. Capslock is not allowed.

  • 0

#2
CasluBrabo

CasluBrabo

    Newbie

  • Members
  • 2 posts

li que eh algo sobre orbwalker mas nao entendo mto, mexi em alguma coisa de perfomance mas tambem nao mudou, botei tudo padrao novamente e continua muito ruim


  • 0

#3
Aristo

Aristo

    You donut

  • Moderator
  • 12,476 posts
  • LocationSomewhere over the rainbow

Hello, please install gamsteron orbwalker is better than other orbwalkers also install some champ scripts from my script suggestion topic: 

http://gamingonstero...s-fine28092019/


  • 1

#4
extin1

extin1

    Advanced Member

  • Contributor
  • 499 posts

Adquiri o GoS External hoje e pra mim não esta funcionando da maneira adequada, no game injeta, tudo certo, porem esta horrivel para farm, erra varios e a movimentacao esta mto ruim, nao consegue caitar, fica parado batendo se o champ esta dentro do meu range, bem fraco mesmo, alguem tem ideia do que seja?

Faz download do GamsteronOrbwalker e pode jogar tranquilo.


  • 0

#5
mizueda

mizueda

    Newbie

  • Members
  • 1 posts

como uso hacks desse site alguem ajuda?

 

tem que comprar, qual esta funcionando?


  • 0

#6
Aristo

Aristo

    You donut

  • Moderator
  • 12,476 posts
  • LocationSomewhere over the rainbow

como uso hacks desse site alguem ajuda?

 

tem que comprar, qual esta funcionando?

Yes it is 10 euros.


  • 0




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users