Oi,
Como faço para descobrir se o inimigo vai paralisar o muro antes de executar o feitiço?
PS: This is for Poppy E
obrigado
Best Answer Ark223 , 17 February 2019 - 12:33
Oi,
Como faço para descobrir se o inimigo vai paralisar o muro antes de executar o feitiço?
PS: This is for Poppy E
obrigado
require 'MapPositionGOS' ... local predPos = unit:GetPrediction(PoppyE.speed, PoppyE.delay) local line = LineSegment(predPos, predPos:Extended(myHero.pos, -300)) if MapPosition:intersectsWall(line) then Control.CastSpell(HK_E, predPos) endGo to the full post »
Oi,
Como faço para descobrir se o inimigo vai paralisar o muro antes de executar o feitiço?
PS: This is for Poppy E
obrigado
Oi,
Como faço para descobrir se o inimigo vai paralisar o muro antes de executar o feitiço?
PS: This is for Poppy E
obrigado
require 'MapPositionGOS' ... local predPos = unit:GetPrediction(PoppyE.speed, PoppyE.delay) local line = LineSegment(predPos, predPos:Extended(myHero.pos, -300)) if MapPosition:intersectsWall(line) then Control.CastSpell(HK_E, predPos) end
Please use english on all global forums.
require 'MapPositionGOS' ... local predPos = unit:GetPrediction(PoppyE.speed, PoppyE.delay) local line = LineSegment(predPos, predPos:Extended(myHero.pos, -300)) if MapPosition:intersectsWall(line) then Control.CastSpell(HK_E, predPos) end
Thank very much!
Please use english on all global forums.
Sorry, I pasted the text in English, but Chrome translated into pt-br before I post and did not see
0 members, 1 guests, 0 anonymous users