Jump to content

Welcome to Gaming On Steroids Forums
Register now to gain access to all of our features. Once registered and logged in, you will be able to create topics, post replies to existing threads, give reputation to your fellow members, get your own private messenger, post status updates, manage your profile and so much more. This message will be removed once you have signed in.
Login to Account Create an Account
Photo

Cómo usar los scripts desactualizados


  • This topic is locked This topic is locked
4 replies to this topic

#1
CptZeyx

CptZeyx

    Henry

  • Banned
  • PipPipPip
  • 784 posts
  • LocationBetween here and there

Post original

Añadir estas 2 lineas al principio del script que queráis usar:

_G.OnLoop = _G.OnDraw
_G.myHero = GetMyHero()

 

Ya lo he hecho al Inspired v30 , IOW v1.98 y Inspired v16 + IAC

 

 

Ejemplo : Corki de ADC Main (Inspired30 + IOW1.98)

2yyvwp0.jpg

 

 

Cread una carpeta solo para usar los scripts viejos y llanadla (IOW1)Scripts (IAC)Scripts

Cambiadle el nombre de la carpeta actual a lo que sea y removedle el prefijo de la carpeta que queráis usar.

 

6rn0xt.jpg

 

  • 0

#2
Kiara789

Kiara789

    Advanced Member

  • Contributor
  • 193 posts
  • LocationChile

Una pregunta, porque usan OnDraw en vez de OnTick?


  • 0

#3
CptZeyx

CptZeyx

    Henry

  • Banned
  • PipPipPip
  • 784 posts
  • LocationBetween here and there

Una pregunta, porque usan OnDraw en vez de OnTick?

¿Te refieres a los scripts actuales o a los pasados?


  • 0

#4
Kiara789

Kiara789

    Advanced Member

  • Contributor
  • 193 posts
  • LocationChile

¿Te refieres a los scripts actuales o a los pasados?

A los que te refieres en este thread.


  • 0

#5
CptZeyx

CptZeyx

    Henry

  • Banned
  • PipPipPip
  • 784 posts
  • LocationBetween here and there

A los que te refieres en este thread.

Pues simplemente porque en aquel momento, las librerias eran diferentes y en vez de usar una linea de código con esa información se usaba otra diferente, aunque hagan la misma función.


  • 0




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users